Asiakaskokemuksia vuosien varrelta

Isännöinnin Asiakkuustutkimus™ 2017 Copyright© Good House Oy

Isännöitsijän arviointi kohteissani, jossa taloyhtiöt arvioivat oman isännöitsijän toimintaa asteikolla 1-5

Kyky viestiä ymmärrettävästi (+0.44)

Kyky hakea rakentavia ratkaisuja erimielisyys-tilanteissa (+0.63)

Osaaminen taloyhtiön talouden johtamisessa (+0.06)

Määrätietoinen ote hallituksen päätösten toimeenpanossa (+0.22)

Asiakaspalvelu-osaaminen (+0.11)

Kyky kehittää kiinteistön arvoa pitkällä tähtäimellä (+0.00)

Osaaminen teknisissä asioissa (+0.25)

Kyky kehittää viihtyisää asumista taloyhtiössä (-0.05)

Kyky tuoda uusia ideoita yhtiömme kehittämiseen (+0.08)

Asiakkuustutkimuksen arviointiasteikko on 1-5 ja suluissa oleva arvo = muutos edellisen tutkimuksen v. 2015 tulokseen. 

Asiakaskokemuksia

”Isännöitsijä esitti hienosti tilinpäätöksen luvut selkokielisellä esityksellä. Vähän häveten täytyy monivuotisena hallituksen jäsenenä tunnustaa, että taisi olla eka kerta kun itsekin ymmärsin tilinpäätöksestä jotain.”

hallituksen jäsen

”Taloyhtiömme oli pattitilanteessa. Taloyhtiö ei saanut lainaa putkiremppaan ja lukuisat riidat kalvoivat naapuruussuhteita. Yhtiökokouksessa ei saatu edes hallitukseen tarpeeksi väkeä. Susu pilkkoi ongelmat yksittäisiksi asioiksi, ja alkoi niitä ratkomaan asia kerrallaan. Sai muuten sovittua pankin kanssa meille lainankin!”.

hallituksen pj